28 Ekim 2012 Pazar

Mutlu Bayramlar :)


 Bayramda gidebileceğimiz bir kapı ve o kapının ardında sizi sevgiyle kucaklayacak ailenizin bütün bireyleri tam olarak bekliyorsa bundan büyük mutluluk olamaz sanırım :)
Kardeşim dağıtım iznine geldi ve biz bu bayramıda bütün aile bir arada geçirdik (şükürler olsun:))
Eşimin kardeşi Erzurum Atatürt Üniversitende okuyor yazın yaz okuluna kalmıştı o yüzden ramazan bayramında bizimle olamamıştı, bu bayram oda bizimleydi, kayınvalidemlerdede çifte bayram havası vardı :) Anlıyacağınız biz bu bayramı çook güzel geçirdik tek eksiklik eşim bayramda çalışmak zorunda kaldı bu mutluluğa akşamdan akşama katılabildi..

Gelelim bayram hediyelerimize; aslında bayramda küçüklere hediyeler verilir ama ben evlendiğimden beri adet edindim her bayram annem ve kayınvalideme küçük birer hediye yapıyorum :)
Bu bayram kolanya şişesi süsledim, herkes tarafından çook beğenildi şimdi bayramda aldığım siparişleri tamamlamaya çalışıyorum :)

İlk olarak annem için süslediğim şişe; annemin evinin dekorasyonu sarı ve krem ağırlıklı olduğu için ona altın sarısı tonlarında süsledim..


 Kayınvalidemin evi siyah tonlarda olduğu için onada gri tonlarda süsledim :)


İnşallah sizlerde beğenirsiniz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder