19 Mart 2013 Salı

Nişan Tepsisi, Nişan Sepeti ve Kapı Süsü;

Uzun bir aradan sonra merhaba..
 Çook yoğun ve yorucu günlerin sonucunda güzel şeyler ortaya çıkarmak, insanın yorulduğuna değiyor doğrusu..
Şimdi sıra kahvemi alıp yaptıklarımı izlemekte , ohh :)


İlk olarak; orta okul arkadaşım, canım dostum, Zerrin'imin nişanı için tepsi hazırladım.. Kırmızıdan bir türlü vazgeçemiyorum.. ( kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun :))





Canım dostum, allah tamamına erdirsin inşallah, bir ömür boyu mutluluklar diliyorum....
Ardından hızımı alamayıp uzun süredir aklımda olan bir kaç farklı model daha hazırladım, bakalım beğenecekmisiniz? :)





Nişan tepsilerine uygun olarak sepetler...


Çokk detaycı biri olarak olmuşken tam olsun dedim ve nişan tepsisine uygun kapı süsüde hazırladım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder