8 Şubat 2013 Cuma

Zehra Naz'ın 6 Ay Kınası;


Bütün hafta bir türlü fırsat bulamadığım kına detaylarını sonunda paylaşıyorum umarım beğenirsiniz :)
İlk olarak Zehra Naz için hazırladığım kostüm..

Kına kaftanımız,
Toptancımda ilk gördüğümde hafızaman kazımıştım, kısmet Zehra Naz'aymış :)

Kına bantı,
Kına tacı olarak nasıl birşey yapsam diye düşünürken çıktı bu fikir, minnoşun kafasını sıkmaması için banttan yaptım, ellerimle diktim..




Gelelim minik mankenime, yerim seni benn (lütfen maşallah diyin)
Bu kadarmı güzel olunur yarabbim maşallahhh (allahımm banada nasip et :))



Tabiki kına koltuğu ve hediyeliklerimiz içinde sehpa süsledim :)




Kına hatırası olarak keçeden kaftan yaptım, aynı zamanda buzdolabı magneti olarak kullanabilecekler, etiketlerine davetiyelerine uygun olarak hazırladım..
Kına çerezlerini kırmızı keselere koyup servis yaptık..
Hümayracım bir sürü mamalar yapmış, ama resmini çekmeyi unutmuşum :(


 




Çook güzel bir gündü gerçekten , kız anneleri mutlaka yapmalısınız bence çok güzel bir hatıra.. Minik Zehramız herşeyden habersiz gibi görünsede kına boyunca hiç ağlamadı, aksine bütün şirinliğiyle etrafına gülücükler saçtı..

5 yorum:

  1. Herşey çok özenli ve güzel hazırlanmış ellerinize sağlık,Maşallah Allah gelinlik kınasınıda sizlere nasip etsin inşallah,Benimde kızım var inşallah bizde kızımıza 6 ay kınası yakıcaz,bebegin kaftanıda çok hoş böyle bir bindallıyı nerden alabiliriz acaba?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba beğeniniz için çok teşekkür ederim,mailime mesaj yollarsanız ayrıntılı bilgi verebilirim (mail; bahriye-celik@hotmail.com)

    YanıtlaSil
  3. merhaba gercekten hepsi çok güzel bişey sormak istiyorum kaftan magnetlerin üzerindeki yaldızlı kurdele gibi olan seyin adı nedir. sevgilerimle burçin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Burçin hanım beğeniniz için teşekkür ederim, kumaş satan yerlerde bulunuyor genellikle harç yada fisto olarak geçiyor..

      Sil
  4. 6 ay kınası bursa yöresinde adettir. 8 sene evvel kızım olduğu için 6 ay kınası yapalım dedik. işim gereği kızıma bindallı nakışlattım.daha sonra dükkana astım gelen giden isteyince şimdi bir sektör oluştu. daha önceden gelinlik giydirirlerdi

    YanıtlaSil