19 Kasım 2013 Salı

32. Hafta;

Heyecan ve stres dolu bir haftadan sonra merhaba,
Meleğim geçen hafta bizi biraz korkuttu.. Sabah iş yerinde inanılmaz bel, kasık ağrısı ve mide bulantısı hissedince hemen doktora gittim meğersem bizim yaramaz doğum pozüsyonu almış birde üstüne hafta sonu yaramaz annesi evde biraz temizlik yapmıştı oda tuz biber olmuş :(
 1 hafta boyunca annemde kaldık, saolsun canım annem oğlum ve bana çok güzel baktı. Şükürler olsun şimdilik iyiyiz, doğuma kadar eşim vardiyadayken annemde kalma kararı aldık.. 
Bu yaşadıklarım bana ders oldu bol bol dinleniyorum, yormuyorum kendimi... 
 Bu arada oğlum için prens temalı çook güzel kapı süsü, anı defteri ve sepeti takım olarak sipariş verdim, sabırsızlıkla gelmelerini bekliyorum :)
Meleğim en çokta seni sabırsızlıkla bekliyorum ve seni çooook seviyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder