26 Eylül 2012 Çarşamba

:(



 Ne kadar zor bir aydı benim için :'(  
Ailemize yeni bir birey katılıyordu, ilk başta herşey yolundaydı hatta hiçbir sıkıntım yoktu, kalp atışlarını bile dinlemiştik.. 10. haftaya girdiğimizde kahverengi akıntım gelmeye başladı ilk başta çok önemsemedim ama internette araştırınca önemsemem gereken birşey olduğunu anladım, hemen doktoruma gittim ve kontrolden sonra bebeğimin iyi olduğu ama dinlenmem gerektiğini söyledi doktorum.. 2 hafta evde yattım ama akıntım kanamaya dönünce acilen hastaneye gittik ve bebeğimin kalbi durmuş :'( plesanta bozulmadığı için doktorum hemen almaları gerektiğini söyledi ama ben yinede 3 gün bekledim başka doktorlarada gittim ama sonuç değişmedi... Bebeğim alınalı bugün 13 gün oluyor henüz kendime gelmiş sayılmam ama elden birşey gelmiyor bugünümüze şükürler olsun :'( En azından rabbim bu acıyı yüzünü göstermeden yaşattı buna dayanmak bile bu kadar zorken rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder