28 Eylül 2012 Cuma

Orhan Gencebay ile Bir Ömür..



Fazla söze gerek yok aslında SÜPERR OLMUŞ... Son günlerde başa sarıp sarıp dinlediğim tek albüm :)



CD1
  • Ajda Pekkan - Severek Ayrılalım
  • Athena - Bir Araya Gelemeyiz
  • Berkay - Dünya Dönüyor
  • Candan Erçetin - Beni Böyle Sev
  • Demet Akalın - Farkında Mısın
  • Deniz Seki - Benim Dünyam
  • Duman - Gönül
  • Ebru Gündeş - Dil Yarası
  • Emel Sayın - Hayat Devam Ediyor
  • Emre Aydın - Bir Teselli Ver
  • Hande Yener - Kaderimin Oyunu
  • İzel - Kabahat Seni Sevende
  • Kutsi - Ben O Zaman Ölürüm
  • maNga - Ya Evde Yoksan
  • Mustafa Ceceli - Yarabbim
  • Mustafa Sandal - Kır Gönlünün Zincirini
  • Nilüfer - Dertler Benim Olsun
  • Koro - Batsın Bu Dünya
CD 2
  • Nükhet Duru - Gitti de gitti
  • Özcan Deniz - Vazgeç Gönlüm
  • Rafet El Roman - Beni Biraz Anlasaydın
  • Seksendört - Dokunma
  • Serdar Ortaç - Hor Görme Garibi
  • Sezen Aksu - Akşam Güneşi
  • Sibel Can - Bilmesin O Felek
  • Şevval Sam - Kahrolayım
  • Tarkan - Hatasız Kul Olmaz
  • Volkan Konak - Gurbet
  • Yaşar - Yorgun Gözler
  • Yıldız Tilbe - Aşkımı Sakla
  • Yıldız Usmanova - Neyi Değiştirdik ki
  • Zara - Dilenci
  • Zerrin Özer - Sev Dedi Gözlerim
  • Koro - Batsın Bu Dünya


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder