19 Temmuz 2012 Perşembe

1. Evlilik Yıl Dönümümüz :)


Zaman ne kadarda çabuk geçiyor evleneli 1 yıl oldu bile, koşuşturmalarımız, telaşımız daha dün gibi aklımda :) Dönüp arkama bakıyorumda ne kadar güzel geçirdik 1 yılı.. aşk, sevgi ve saygı dolu..
''Evlilk aşkı öldürüyor'' sözü koca bir YALAN!.. Ben prensime evlenince dahada bağlandım, dahada seviyorum :) rabbim herkese nasip etsin, bizide kem gözlerden korusun inşallahh ( maşallah diyin lütfen :))
Gelelim evlilk yıl dönümümüzde ne yaptığımıza :) Canım kocam bana sürpriz yaparak ''http://www.guralsapanca.com/'' da yer ayırttırmış, bana sadece bir yere gidiceğimizi hazırlanmamı söyledi :) tabi bende bir merak nereye gittiğimizide bilmediğim için koca bir bavul hazırladım :))
Tatil özlemiyle yanıp tutuşan ben için kendimi ''http://www.guralsapanca.com/'' da bulmak inanılmaz bir sürpriz oldu :))
Odamıza yerleştik ve bir telefon spa merkezinden arıyorlar ''Yenileyici Peeling Vücut Bakımı'' için müsaitsek bizi bekliyorlarmış :)  peeling yapılırken canım çok acıdı ama sonrasında cildim süper oldu.. Peeling'in güneşlenmeden önce yapılması gerekiyormuş ve ardından hamam ( ayy kendimi hürrem sultan gibi hissettim, deymeyin keyfime :))
Vee havuzz, tatil programımızı ramazandan sonraya ertelediğimiz için havuz sezonunu yeni açan biz görmemişler gibi bütün gün havuzdan çıkmadım :))






Vee saat 7:30 da Bali'li kızlar tarafında yapılan ( isteye göre erkeklerde yapabiliyormuş ) ''İsveç Masajı'' tek kelimeyle SÜPERRRR di... Bu kızlar gerçek olamaz bütün yorgunluğum gitti resmen :))







Masajın üstüne içilen yeşil çay, kuru dut ve kayısı eşliğinde...












    
Ayna ayna söyle bana varmı benden daha mutlusu dünyada :))

              


Vee 1. yıl kulama yemeğimiz :)








              Dileklerimizi dileyip dilek balonlarımızı uçurduk  :)


 



uç uççç balonum :))








Ertesi sabah erkenden uyanıp kahvaltımızı yaptıkki daha fazla havuzda vakit geçirebilelim diye :)




Gel keyfim gel :)






Çoookkk güzel bir evlilik yıl dönümü sürpriziydi ramazan öncesi süper geldi.. canım kocacım herşey için çoook teşekkür ederiyorumm, Rabbim bizi kem gözlerden korusun senide başımdan eksik etmesin :) ( amin )




2 yorum:

  1. Çok güzel bir sürpriz olmuş gercektende, Rabbim nazarlardan korusun sizi... Sevgi ve saygı dolu nice yıllar kutlarsınız inşallah :)

    YanıtlaSil