4 Temmuz 2012 Çarşamba

Güzel Bir Mola :)


 Yoğun çalışma temposundan biraz uzaklaşıp izinler başlamadan iş arkadaşlarımızla güzel bir gün geçirdik :)
 Sapancada '' http://www.meselikpark.com/ '' ' a gittik.. ağaçların arasında çok güzel bir yer ama kahvaltı dahil olmak üzere yemeklerini ve servisi hiç beğenmedim :(







Kendi yaptığımız valeybol filesi ve sahasında valeybol turnuvası düzenledik, ben oynamadım hakemlik yaptım, iyikide öyle yapmışım eşim dahil olmak üzere valaybol oynayanların hepsi ertesi gün inanılmaz kas ağrılarıları çektiler..


 Vee Remzoş'umuz bir yerlerden dabruka bulmuş, güzel bir dabruka şov yaşattı bizlere :))


                 Dabruka eşliğinde şarkılar söylenirde oyunlar oynanmazmı ee tabikide :)




Eşim Erzurumlu ve 11 yaşına kadar orada yaşamış, Erzurumdayken kendisine ait bir atı varmış ve çocukluk yıllarında çok binermiş o yüzden bir yerde at görmesin mutlaka binmesi lazım :)


Gerçekten çok güzel bir gün geçirdik :)

Ama artık hafta sonu kaçamakları bana yetmiyor TATİLE ihtiyacım varr :( Ne yazıkki temmuz geldi biz daha deniz sezonunu açamadık inşallahh ramazandan sonraaa bekle beni tatilll :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder